مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۲ هزار ۸۶۰ مددجوی تحت حمایت ارائه شده است.  

آموزش

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس، علی ملک‌پور، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی براساس توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و نیازهای ساکنان هر منطقه تعریف شده است، ارائه آموزش‌های تخصصی در راستای افزایش مهارت مددجویان برای ورود به بازار کار انجام می‌شود.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: مددجویان دوره‌های آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را در رشته‌های صنایع دستی، دامپروری، خدمات، صنفی و صنعتی گذراندند.  

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۹۶ زن سرپرست خانوار و هزار و ۹۰۰ دختر خانواده مددجویان تحت کمیته امداد استان مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفتند.  

ملک‌پور تعداد مردان تحت حمایت که دوره‌های آموزش‌ فنی و حرفه‌ای را گذراندند ۲۶۴ نفر عنوان کرد و گفت: همه مددجویان پس از گذراندن دوره‌های مهارت‌آموزی می‌توانند با ارائه طرح اشتغال و تأیید کارشناسان این حوزه برای دریافت وام اشتغال به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت مراجعه کنند.

کد خبر 491636

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha